Phidans projektudviklingsmodel – 360 graders service.

Phidan indgår i mange forskellige projekter – lige fra udviklingen af simple teststande til store, teknisk avancerede komponenter beregnet til mejertærskere. Vores oprindelige baggrund i mekanikerværksteder – eller ’på gulvet’ – betyder, at vi er meget opmærksomme på hele sammenhængen, som vores projekt indgår i. Dette fokus er med til at nedbryde den kassetænkning, som kan opstå omkring specialister, der primært har fokus på en mindre del af processen. Vi undgår med andre ord at falde i fælder som eksempelvis, at virksomhedens drejebænke ikke har rigtige kapacitet, at porten til produktionshallen ikke er stor nok – eller at produktet er for stor til transport under broer o.lign.

Vores rådgivning kan ses som en 360 grader service, som rummer alle faser i et udviklingsforløb eller en konkret problemløsning. Det kan illustreres med nedenstående diagram, som viser Phidans arbejde i de forskellige faser. 

Uanset om Phidan er en aktiv part i hele processen eller blot en mindre del – tænker vi i helheden. Det sparer i mange tilfælde kunden for ubehagelige overraskelser, når endelig produktion iværksættes.